BOK SomCup2018

Vi glæder os til at se jer på følgende torsdage:

11. juni og 18. juni, 25 juni 2020

 Vi bruger O-TRACK:  Download app fra Google Play eller App Store. Registrer dig som bruger ved at klikke her.

Du kan tracke direkte i App'en, eller vælge upload . GPX fil hvis du bruger ur(kan for garmin-ure hentes på din Garmin Connect side, via lille "tandhjul" foroven når du vælger løbet):

Track med App'en:

  1. Vælg Ballerup Sommercup via kort, eller via menu under fanen "Løb og træninger"
  2. Vælg bane
  3. Tryk på start-konet lige inden du starter  
  4. Tryk på stop-ikonent når du er færdig(evt. har appen selv registreret at du er færdig).
  5. Nu kan du gense hele dit vejvalg og sammenligne med andres.

BALLERUP SOMMER CUP

BEMÆRK DE SPECIELLE FORHOLD længere nede.

Er en gennemgående konkurrence over 3 afdelinger.

Der anvendes elektronisk tidtagning med Sport Ident (SI-brikker).

Der er fri tilmelding i alle klasser.   

Parløb er tilladt i alle klasser.

Start kl. 15-19

Postindsamling påbegyndes kl. 20.30

 

Tilmelding

Tilmelding kun via www.o-service.dk.

 

Stævneleder

Liselotte Andersen
Sommerbuen 75
2750 Ballerup
2170 8243 (mobil)
peraaes@mail.dk

 

Tilmelder 

Niels Aabye
28877140
neaabye@gmail.com

 

NYT OM BALLERUP SOMMER CUP 2020

Ballerup Sommer Cup gennemføres i år som CORONA løb. Det betyder store ændringer, i forhold til det vi er vant til. Der vil være flere forholdsregler, der skal overholdes.

Max. deltager antal 200 personer !!  Efter først til mølle, og kun via O-service.

Sidste frist for tilmelding er mandag før løbet.

Ved tilmelding bedes alle notere ønsket starttid under ”bemærkninger”, 15 -16, 16 – 17, 17 – 18, 18 -19, og hvem man evt. gerne vil starte sammen med, så vil vi forsøge at stille alle tilfreds med tildeling af tider.

Af hensyn til Covid-19 reglerne, må max. 30/50 personer være til stede samtidig, og med afstand på min. 1 meter mellem hver. (Vi kender først antal efter 1. juni).

For at modvirke for mange i start- og mål-området, vil starten gå fra kl. 15 – 19, med ca. 50 startende pr. time. Politiet kan udskrive bøder på 2.500kr pr. deltager, incl. arrangørerne, hvis der er mere end 30/50 personer samlet i start, mål eller på P-pladsen.

Der vil derfor blive tildelt starttid for løberne, der skal overholdes. Man går direkte fra P til start, max. 15 min. før sin starttid. Kommer flere sammen i bil, går man samlet til start ifølge først startendes tid, og får nye starttider til de øvrige.

Der skal sprittes hænder og SI-brik ved start, inden man går i skoven, og efter målgang, inden aflæsning af SI-brik. Håndsprit findes både ved start og mål.

Direkte efter målgang aflæses SI-brik, herefter går man til bilerne, venter på evt. medpassagerer her, og kører hjem og ser resultaterne https://liveresultat.orientering.se/ , Winsplit samt O-service og BOKs hjemmesider.

Husk selv at medbringe væske, der er ikke vand/saft i skoven eller ved mål.

Der vil ikke være:                                                  Stævneplads, stævnekontor, lejebrikker, salg af åbne baner, toilet, bad, omklædningsrum, startlister, resultatlister, løse definitioner, stræktider, væske, kiosk mm.                                   

Start- og resultatlister vil kun findes på nettet.

Der er ikke: præmier til vinderne, lodtrækningspræmier eller fællesspisning efter sidste afdeling d. 25. juni.

Prisen for løbene fastholdes, 180kr for senior og 120kr for junior ved tilmelding til alle tre løb, og 80kr for senior og 55kr for junior til enkelt afdeling, på grund af de Covid-19 specifikke udgifter ved afholdelse af arrangementerne.

OBS !! Ingen lejebrikker, lån en brik i egen klub, hvis du ikke har en. Ingen åbne baner.

Corona reglerne skal overholdes, vask hænder inden du går hjemme fra, hold afstand, min. 1 meter, også ved posterne, vær ikke flere end man må være i start, mål og parkering.  (30/50 pers. alt efter hvad Mette og Søren melder ud d. 1. juni, og gældende fra 8. juni).

Ved sygdom sender du en mail til tilmelderen, og får dine startpenge tilbage. Vi ønsker ingen syge i skoven.

Ændringer af tilmelding, baneskift eller lignende kan kun ske ved mail eller SMS til tilmelderen.

Se i øvrigt Dansk Orienterings Forbund’s ”Anvisninger og anbefalinger til deltagere i orienteringsstævner”.  https://dof.dk/images/Forbundet/Dokumenter/Corona-anbefalinger_til_deltagere.pdf

Løbsområder

1. Torsdag d. 11. juni 2020

Bøndernes Hegn

Åben plads i skoven

Tilkørsel: Ring 4 – Skovalleen – Skråvej – Skovbrynet.

Krak side: 107 G4-5.

Tilmelding senest mandag før løbet

 

2.  Torsdag d. 18. juni 2020

Lille Hareskov

Parkering på marken ved Ballerup OK’s klubhus

Tilkørsel fra Skovvej

Krak side 125 J-K2

Tilmelding senest mandag før løbet

 

3.  Torsdag d. 25 juni 2020

Jonstrup Vang

Parkering på marken ved Ballerup OK’s klubhus.

Tilkørsel fra Skovvej

Krak side 125 J-K2

Tilmelding senest mandag før løbet

Seks baner

A 1: max. 8 km svær

A 2: max. 6 km svær

A 3: max. 4,5 km svær

A 4: max. 3 km svær, målestok 1:7.500

B: 4,0 – 5,0 km mellemsvær

C: 3 – 4 km let

Der oprettes dame- og herreklasse på alle baner.

Resultater

Resultater kan følges online på http://liveresultat.orientering.se/ 

Banerne bliver lagt på O-track

Splittider på Winsplit

Endelige resultater på Ballerup OK’s hjemmeside